27 Aralık 2011 Salı

sevdenin emzikle savaşı. ve aşı...

Sevdemizin aşısı vardı bugün.4 ay su gibi akıp geçti ben hiçbirşey anlamadım.Hemşire diğer ay yavaş yavaş ek gıdaya başlarız deyince uyandım birden.Eski anne olsaydı şimdiden tüm internet sayfalarını dolaşmış hangi ay ne yapılacak hepsini öğrenmişti:)ama şimdi durum farklı.Daha rahat hatta fazla rahat:)bir anne modeli var.ama seviyorum ben bu halimi.Tabi kendimi fazla bırakmama koşuluyla.Zehra da ben mi çok pimpirikliydim yoksa zehra mı çok hassastı bir türlü kavrayamadım.Gerçi çocukların fıtratları çok değişik oluyor.Yani doğumdan itibaren farkettiriyorlar kendilerini.Sevde allaha çok şükür rahat bir bebek.Zehra da rahattı ama uyku sıkıntısı vardı.Sese çok duyarlıydı,eğer dış koşullarla uyandırılmışsa yanına yaklaşılmazdı vs...Hala uyku sıkıntısını yaşarız.Gece hiç kalkmasam en az iki kere ayaktayım.Gerçi kardeşinin etkisi büyük.İnş zamanla düzelecek yavrum...
Neyse sevdeye geri dönelim.Aşıya gittik kızımla.Karma ve pnömokok yapıldı.Karma canını fazla yakıyor ama yine iyi idare ettik:)kilomuz ve boyumuzda gayet güzel.
kilo;7.600 gr
boy: 64 cm

işimiz bitince tekrar taksiye binip eve geldik.Yarım saat sonra da zehra geldi babasıyla.Eşim tekrar çıktı biz de kızlarımla kaldık.Sevdeyi yatırıp yemek yapmaya girdim mutfağa.Sabahtan çoğunu halletmiştim zaten pek birşey kalmamıştı.



Ailece sebzenin her türlüsünü severek yeriz.Bu da favori yemeğimizdir.Fırında beşamel soslu karnabahar.Çok lezzetli oluyor.Evlendiğimde kayınvalidemden öğrenmiştim...
Havalar soğudu malum.Ortalıkta hastalık kol geziyor.Okula giden iki birey olduğu için evde bize bulaşması da çok zor olmuyor.Ama allaha şükür hafif atlatıyoruz.Hergün zehraya taze meyve suyu sıkmaya çalışıyorum.Portakal,havuç ve elma karışımı.Sabahları da aç karınla bir kaşık pekmez içirip gönderiyorum okula.
Son olarak sevde hanımın emzikle savaşı var.Bunu tam yarım saat yaptı.Ama çok uzun olduğu için sonunu ekleyebildim sadece.Hastalıklardan uzak sağlıklı günler diliyorum hepinize...


2 yorum:

zeynep dedi ki...

maşaallah çokk tatlı bu sevdecik..biraz da tombiş galiba:))canım annelere özelliklede bebeği olan annelere yapılacak en güzel dua sanırım hastalıksız günler..senin için benim için ve tüm anneler için sağlıklı günler olsun inşaalllah:))

sevilay dedi ki...

amin canım gerçekten duana çok büyük amin diyorum.Allah yavrularımızı hastalıktan korusun.
ablası daha da tombişti zeynepcim:)