14 Aralık 2011 Çarşamba

netten alışveriş,,,sevdem...



İnternetten alışveriş eskiden çok tercih ettiğim birşey değildi.Alacağım ürünü görmem,dokunmam,denemem gerektiğini inanırdım.Ama zaman içinde fikrim değişti.Yavaş yavaş ürünler almaya başladık eve.Her yeni üründen sonra güvenimiz daha da arttı.
İlk aldığımız ürün fotoğraf makinesiydi.Sonra elektrikli soba,oyun parkı,saat,panduf,terlik ve son olarak ta ayakkabı.Ayakkabıyı nasıl aldım bilmiyorum.Kahverengi babet istiyordum.Üye olduğum bir site var sürekli takip ediyordum orayı.Denk geldi.Modeli çok güzeldi.Deri olması daha da güzeldi.Ama en güzeli fiyatıydı.Piyasa da 100-150 TL arası değişen ayakkabıyı ben 30 TL ye aldım.Dün elime geçti.Hala tereddütüm vardı numara konusunda.Ama deneyince o da ortadan kalktı.Kendi kendime sevindim:)Eşimde mutluluğumu görüp o zaman birde çizme bak kendine dedi:)Yanlış anlaşılmasın ihtiyacım olduğu için.Yoksa site site gezip alışveriş yapmak bana göre değil.İsraftan kaçınmak lazım.İnş kendime göre bir de çizme bulurum:)




Bıdığımın fotosunu da sıkıştırayım araya büyüyor meleğim.Ama ben anlamıyorum ikinciler böyle oluyor sanırım.Sevgiyle kalın...

6 yorum:

Nil dedi ki...

Bir ara baya baya alıyordum netten. şimdi ise gelen maillere bakmadan siliyorum sırf kendimi kaybetmeyeyim diye :)

ANNEKARINCA dedi ki...

Bende fırsatlardan alıyorum bazen. Ama genelde hep mutfak ıvırzırları.

Sevde çok tatlı olmış maşallah. Evet be Sevilay ikinciler doyamadan büyüyor.

Deli Anne dedi ki...

Maşallah Sevde'ye Sevilayım, gittikçe daha da güzelleşiyor.. Rabbim nazarlardan korusun.. Ayakkabını da çok sevdim, güle güle giy:)

sevilay dedi ki...

nilhancım gerçekten insan heran kendini kaybedebilir:)
selmacım sağol canım.Anlamadan büyüyorlar:)
sağol müminecim.Bizde doya doya seviyoruz,sevdirmeyi çok seviyor.İkinci ya:)

Unknown dedi ki...

Güle güle kullan Sevilaycığım ...Ben Yağız doğduktan sonra başladım netten alışveriş yapmaya.özelliklede kitap ve oyuncak tercihim...Bir ara nevresim bile aldım.dediğin gibi yarı fiyatına...
Sevde ne kadar şirin olmuş , sevmelik dönemleri başlamış, maşallahhh

Huzur Moda dedi ki...

bende almayım diyorum ama çekleri indiirmleri heleki gerçekten indirimli olanları görünce dayanamıyorum:((