31 Aralık 2011 Cumartesi

keyifli cumartesi

Kızlarımla keyifli birgün geçirdik bugün.Havanın puslu duruşuna rağmen attık kendimizi dışarıya.Öyle çok alternatifimiz yok tabiki,zehra ben,bebek arabası ve sevde...Bu dörtlünün sokakta hareket alanı kısıtlı.Zira biryandan arabalara bakıp bir yandan çocukları kontrol etme gücüne henüz sahip değilim.O yüzden kendimizi fazla zorlamadan istikametimizi parka çevirdik.Aslına niyetim önce markete gitmekti ama zehranın fikri benimkisine üstün geldi.Sabahın erken saati olması itibariyle kimsecikler yoktu.Attık kendimizi oyuncaklara.Zehra bir oraya bir buraya koşturup durdu.

Zehranın favorisi...











Biz böyle koşturup duruken sevde hanımda arabasında etrafi seyretti...Dönüşte markete uğrayacaktık kızıma yeni yapbozlar almak için ama yağmur çileştirmeye başlayınca evin ordaki marketten meyvamızı alıp eve gittik.



Sevde yolda uyudu ama kısa sürdü.Bugün doğru düzgün yatmadı.Az önce tekrar uykuya daldı ama ne kadar uyur bilmiyorum.Diş sıkıntısı başlamış olabilir.Zehra da çok yorulduğu için mızmızlığı üstünde.Dışarda keyif aldık ama evde durumlar değişti.Yine sabrını sonuna kadar muhafaza etmeye kararlı anne mutfağa girip hamur mayaladı.Hemen atiştırmalık yukarıdaki peynirli sıkmalardan yaptı.

Zehrayı akşama kadar oyalamak çok zor oluyor.Tv izlemesinide çok istemediğmden çeşitli oyunlar bulmaya çalışıyorum.Az önce kağıt,yapıştırıcı,cetvel ve kalemleri kullanarak bana hediyeler hazırladı.Şimdide yukardaki yapbozu yapıyor.Bunu öğrendi yenilerini almam lazım...Keyifli hafta sonları ve güzel bir yıl diliyorum hepinize...sağlık ve huzur ile...

3 yorum:

Filiz dedi ki...

Allahım o sevde hanımın güzelliği nedir öyle, annesi çok okudum çokçok maşallah dedim bayıldım nasıl bir güzelliktir bu böyle öperim onun bal yanaklarından boncuk gözlü

New York'tan dedi ki...

Masallah Sevde ne kadar buyumus, guzel bir cumartesi olmus,herkes mutlu daha ne olsun:)

sevilay dedi ki...

allah razı olsun filizcim.Sağolasın.
şeymacım çok keyif aldık gerçekten.