3 Aralık 2011 Cumartesi

mutfak terapisi:))



Kendimi attım mutfağa yine.Yeni tarifler yeni tatlar denemek için.Bana terapi gibi geliyor.Yıllar öncesine gidiyorum kendimi kimya laboratuarında hissediyorum.Elimde deney tüpleri...Karışımlar hazırlıyorum...:)Bugün misafirlerim vardı.Önce yukarıdaki beğendili gül böreğini yaptım.Değişik ve güzel oldu.



Sonra kısır yaptım.Nar ekşili bol limonlu.Onu da beğendim:)Çok uzun zamandır yapmamıştım.



Vee son bomba muzlu,çikolata soslu kek.Bu da hafif ve lezzetli oldu.Bir iki dilim kaldı sadece.Gidip gelip yiyorum:)Denemek istediğim bir kaç tarif daha var.Sofra dergisi biriktirmiştim zamanında bunların hepsi ordan.Hem ölçüyü tutturuyorsunuz hem de güzel oluyor.Tavsiye ederim.

Şimdi yatmalıyım artık.Herkes uyudu.Zehra sabahın köründe dikilir ayağa,sevde de arkasından:)Herkese keyifli pazarlar...

1 yorum:

sevilay dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.