1 Mart 2011 Salı

...!

Tam keyfim yerinde dur iki satır yazı yazayım derken blogların kapatılacağını öğrendim,şaşırdım,üzüldüm karmaşık duygular içine girdim hevesim kaçtı...Hatırlıyorum daha öncede yaşanmıştı...Neden kapatıyorlar anlamış değilim.Belkide son fotoları yükleyeceğim galiba eğer kapatılırsa artık başka yerden açacağız sayfamızı...

Havalar soğuk burda dışarı çıkamıyoruz.Ancak akşamları eşim gelince gezebiliyoruz.Zehra'nın canı sıkılıyor haliyle onu sürekli oyalamak zor oluyor.Geçen gün şekilden adam yaptık.Önce yapboz şeklinde oldu.Parçaların isimlerini söyleyip yerlerine koyduk.



Sonra parçaları diktim kuklaya dönüştü.Tabi bir süre oyalandı sonra odasını beklemeye başladı:)

Camdan dışarı seyretmeyi çok seviyor.Özelliklede babasını beklemeyi:)


Fotoğraf makinesini görünce de hemen anne beni çek diyor:)

4 yorum:

New York'tan dedi ki...

Malesef can sIkIntisi su kapatma olaylari insallah olmaz.

Zehra ne guzel cikmis masallah, kiyafeti cok sIk olmus :)

sevilay dedi ki...

inş olmaz canım.Teşekkür ediyoruz bu arada

Deli Anne dedi ki...

gitmeyelim bir yere.. giderse digitürk gitsin..

ben de zehra yı çok şık bulgum, maaşallah!

sevilay dedi ki...

deli annecim seni bulamıyorum.Açılmıyor sayfan face te deneyecğim artık.Bu arada teşekkür ediyoruz