8 Mart 2011 Salı

Yoğun hafta sonu...Yuva ve servis ???...

Yoğun bir hafta sonu geçirdik.Zehra tam anlamıyla oyuna doydu.Cumartesi günü Ayşe ablası bizdeydi gündüz bol bol oynayıp akşam Pendiğe gittik,arkadaşlarımıza.Onlarında Zehrayla yaşıt çocuğu var ee orda da oyun devam etti tabi:)Hazır gitmişken yaprakta aldık biraz ama asıl büyük partiyi yaz için sipariş ettik.Arkadaşım Tokatlı.Bende bu aralar sarma aş eriyorum:)Üstüne geldi yani.Ne yazık ki;her yaprağı yiyemiyorum.Kayınvalidemlerin bahçesinde var az veriyor ama çok lezzetli bir o,bir de tokat yaprağı.Arkadaşım da kendi bağından getiriyor.Şanslıyız bu konularda yani.Herşeyi ilk elinden,güvenilir ve taze alabiliyoruz çok şükür.Bugün de oturup bir tencere yaprak sardım:)Allah'ım bu boğaz derdi çok zor:)Şimdi pişiyorlar akşama kadar kalırsa iyidir:)

Neyse konuya dönelim.Nerde kalmıştık.Ordan dönmemiz gece 12 yi buldu.Tabi çocukların yatması filan saat 1,30 ta yatağa kavuşabildim.Çok yoruldum.Pazar günü eşim evdeydi.Geç kalktık ailece.Güzel bir kahvaltının ardından hemen planlar yapıldı.Önce Kadıköy,eşim saçını kestirecek biz de nautilus te dolaşacaktık.Ama kısa bir süre için.Hemen hızlı hızlı kafamdakilere baktım.Sadece Zehra'ya bu güzel trenchcoat u aldım.



Seneye için tabi.4 yaş ama büyük geldi.İndirime girmişti kaçırmayayım dedim.Ordan Hemen Senalarıda geziye dahil edip Çengelköy'e gittik.Eşimin dersi vardı bizi de Maxi ye bıraktı.Çocukları attık oyun salonuna tüm enerjilerini tükettiler:)Yani ben öyle sandım ama tükenen benim enerjimmiş onlar hala dinçti:)






O kadar hızlı hareket ediyordu ki anca bu iki kareyi çekebildim.O da böyle çıktı:)Poz vermek için bile durmadı:)

Güzel bir yemeğin ardından ki onu da aceleyle yediler.Çünkü yemek yediğimiz yerinde oyun salonu varmış:)Hoop bir posta da orda oynadılar.Artık boğazım ağrıdı onlara seslenirken:)Akşam 6,30 da ayrıldık bize geçtik bu sefer:)Senayla Zehra oyuna devam etti.Bizde çay içtik.Gece yine yorgun bir şekilde kendimi yastıkla buluşmuş vaziyette buldum:)

Bu arada eşimle yuva olayını konuştuk.Yakınımızda yok.Yani yürüme mesafesi olarak yok.Ben eşimin okulunun kreşine gitmesini istiyorum ama o pek istekli değil.Müdürlerini tanıdığımız yuvalar var onlarla konuşacak.Servise verelim diyor,benim içim rahat etmiyor.Henüz çok küçük ve benden ilk kez ayrılacak.Ben onunla konuşurken seni ben bırakıp alacağım demiştim öyle şartlandırdı kendini.İlk defa gideceği bir yere servisle gitmesi bilmiyorum.Sürekli eğitimle aşır neşir olduğumuz için bazı şeylerin farkındayız ve bu,durumu daha da zorlaştırıyor.Yani daha ince eleyip sık dokuyorsunuz.Avantajlı olduğumuz yanlarda çok tabi ki.Bakalım hakkımızda hayırlısı olsun inş.Aklımdaki eğitimi verebilecek bir yer buluruz ve bize de çok uzak olmaz inş.

7 yorum:

New York'tan dedi ki...

Masallah masallah ne guzel gezilmis ben severim gezmeyi ohh cok iyi olmus, ciciniz cok guzel gule gule kullanin :)

Sarmayi yemesini severim ama sarmasini degil :)

Insallah en kisa zamanda bulursunuz istediginiz gibi bir okul, bende seneye gonderecegim ama cok kisitli secenek simdilik after schoola gidiyor haftada uc gun , seneye hem bu hemde ingilizce egitim almasi lazim amann karisik isler:) servisi sever bence arkadaslariyla beraber gitmek zevkli olur hem servis ablalari da oluyor.

Nil dedi ki...

off sarma mı dedin. bayılırım. ama daha bir kere bile sarmış değilim.
kreş işleri ince işler offf

sevilay dedi ki...

Şeymacım teşekkür ediyoruz.Ben sarmasını da seviyorum ama tek başına olunca yoruluyor insan.
Küçük mucizem;kreş işleri zor gerçekten başa gelince kaçış yok:)

İkiz Annesi dedi ki...

Öncelikle sarmaya bayılırım yapması uğraşmalı yemesi zevkli:)Bizim evde resmen çerez niyetine tüketiliyor mutfağa her giren bir kaç tane yemeden çıkmıyor dışarı:))
Çok güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz burada o kadar çok fırtına var ki burnumu bile uzatamıyoruz dışarıya.Çocukların enerjisi hiç bitmiyor biz yorgunluktan bayılırken onlar hala atom karınca gibi kalabiliyorlar:)
İnşallah yakın zamanda gönlüne göre bir kreş bulabilirsin canım benim:)

Ebru dedi ki...

Bazen indirimde olan ve büyük beden bir şey aldığımda unutuyorum:) Sonra ayırayım derken aa hiç giydirmediğim şeyler çıkıyor karşıma ve tabi küçük oluyor bu kez de. 2 tane ayakkabı en son kız kardeşimin oğluna hiç giyilmeden devredildi:)

Maşallah böyle enerjik aileleri çok seviyorum gezmeler filan.

sevilay dedi ki...

İkiz annesi;inş canım gönlümüze göre bir yer bulabiliriz.
Nehir İda;benim genelde unuttuklarım hediye gelen eşyalar oluyor.Kendi aldıklarımı kesinlikle unutmuyorum:)

Deli Anne dedi ki...

Amanın aş ermeler de başlamış :) Selim de başladı gene okula.. Doğancılar'da.. yani benim artık tek derdim severek gitsin, yaşıtlarıyla olsun, bir de hani fiziken iyi bakısın.. yoksa şunu öğrensin, ata binsin, keman çalsın değil:)

ve trebnçkota bayıldım.. çok yakışır Zehra'ma kesin:)