3 Aralık 2010 Cuma

günlerimiz oldukça yoğun geçiyor.Kaç gündür yazayım diyorum ama bilgisayarı elime alacak vakit bulamadan akşam oluyor.Hafta sonu zehra arkadaşa doydu.Önce ayşe ablası vardı,ertesi gün yine göndermedik onu bizde kaldı pazar günü babası bıraktı evine.Onlar gitti senalar geldi.Birbirlerini çok özlemişler gittiklerinde gece 12 ydi.Çarşamba günü zehrayı doktora götürdüm.Hem genel kontrol hemde kabızlık problemi için.Gelişimi gayet güzel kızımın.15 kilo olmuşuz.Boyumuzda artık 1 m.Diğer sıkıntımızda zehra kaynaklı.Yani kendisi tutuyor.İlaç verdi üç ay kullanacakmışız.Birde hafif çatlak oluşmaya başlamış.Üç gün boyunca ilaçlı ılık suya oturtup çıkınca da melhem süreceğim.Bakalım inş normale döner.Evde işlerim daha bitmedi.Camlar beni bekliyor ama henüz elim değmedi.Dün bütün evi elden geçirdim silip süpürdüm.Akşamda pendiğe gittik arkadaşlarımıza.Babamızın dersi olduğu için önce bizi maltepe carrefour a bıraktı.Anne kız takıldık.Bişeyler atıştırıp oyun salonunda oynattım zehrayı.mutfak alışverişimizi yapıp babayı bekledik.Sonra arkadaşlara geçtik.Ceviz,bal ve pekmez siparişimiz vardı onları aldık.Eve geldiğimizde 11,30 du.Anca zehrayı yatır,aldıklarımızı yerleştir 1 de yatabildim.Sabah 9,30 ayaktayız.Bugün camları silmeyi düşünüyordum oldukça kararlıydım ama zehra anne yemekten sonra üsküdara gidelim mi?canım sıkılıyor deyince işi filan unuttum.Ama üsküdara değilde parka gittik.Epey oynadı.Erken gidince boş oluyor park.Rahat rahat vakit geçiriyoruz.Ordan markete uğrayıp saklama kutusu aldık,ayakkabılarımız için.Eve geldik namaz kılıp zehraya makarna yaptım.Ton balıklı,çok seviyor.Zehrayı uyutup bu seferde yemek işine girdim.Daha ütüm vardı ama başka zamana kaldı.Çünkü zehra uyandı.Ve benim daha namaz kılıp fırında karnabahar yapmam lazım.Sonra babamız gelir.Ve bir günü daha böyle bitiririz...Aslında yükleyeceğim video ve fotoğraflar var ama onlarda başka zamana kalsın.

1 yorum:

New York'tan dedi ki...

Masallah baya yogunmusunuz ne guzel, ben de severim boyle yasami evde oturmak bana gore degil :)

Benimde var utum yarina yapmam lazim ama hic canim istemiyor:)