14 Eylül 2012 Cuma

7/24 mesai...

 

Not duşelim bu günü...Sevde 9 da uyandı...

Bir mutluluk,keyif hali vardı üzerimde sabah uyanıpta saati görünce:)Çocuklar gibi şendim.Zira her sabah 7 de uyanan bir ufaklık olunca evde saatler daha bir kıymetli oluyor.
Şunu söyleyebilirm ki;bir cocuk doğduğundan itibaren hangi uyku düzenini benimsemişse ilerleyen zamanlarda da öyle gidiyor.Tecrübeyle sabittir.Misal zehra geç yatıp geç kalkardı uykusu hafifti hala öyle.Kesinlikle erken yatıramazdım.
Sevde ise erken yatıp erken kalkardı hala öyle:)Saatler arada oynasa da çogunluk düzen bu.
Gün erken başlıyor bizim evde.Tabi diğer çocukta aynı olsa yani oda erken kalksa sıkıntı olmayacak ama öyle değil biri kalkıyor diğeri yatıyor.Sonuçta hep ayakta olan anne:))Hani 7/24 mesai derler ya o hesap işte.Ama tam 7/ 24.Uyku kovalıyorum gün içinde.Çok değil yarım saat,şöyle bir rüyalık zaman dilimi.Şanslıysam yakalarsam bu anı benden mutlusu yok:)Yepyeni bir enerjiyle devam ediyorum güne.Herhalde diyorum Allah farklı bir güç veriyor biz annelere extra:)Yoksa bu kadar iş güç beden dayanmaz yani.Birde çocukların gönlünü hoş tutmaya çalışıyorum.Mesela hergün parka çıkartmak istiyorum onları.Ne kadar yorgun olsamda bunu yapmalıyım diyorum kendime.Çünkü o zaman daha mutlu oluyorum:)Yorgunluk filan kalmıyor.Gün 7 de başladı ya,gece 12 de bitiyor.Daha önce yatamıyorum.Bir bardak çay içmek istiyorum mesela,ayaklarımı uzatıp tv izlemek,ya da sadece oturmak.Ama kendime vakit ayırmak.Sakin sessiz bir sonraki güne enerji toplamak.Geceler kısa bizim evde saat uygulaması yok.Hep kısa.Günler ise çook uzun:))
Okulla birlikte düzene gireceğiz inş.İkise de erken yatarsa sıkıntı olmayacak.Anne de gün içinde dinlenebilecek inş.Şimdi hayaller kuruyorum ama okul tam gün başlayınca inş kurduğum hayallerde kaybolmam:))

0 yorum: