25 Mart 2012 Pazar

üsküdar,maltepe sahili,kayışdağı...kısaca hafta sonu

Haftasonu baharın tadını doyasıya çıkardık...Cumartesi günü kızlarımla Üsküdar'a indim.Zehra'nın ayakkabıları vardı alınacak hem onları aldık hem de biraz dolaştık.Evden çıktık daha yolu yarılamadan her gören Sevdeyi sevmeye başladı.Tabi aynı anda da zehra ağlamaya:( kıyamadım kızıma,uzun uzun anlattım ama çocuk yüreği ne kadar anladı bilemiyorum...


burda boynunu büktü yanımızda yürümeye başladı.Bir yandan da anne onun yüzünü kapa kimse görmesin diyordu...





bizden uzaklaşıp yalnız takıldı bir süre...ama sonra normale döndü.Alışacak tabi ki bu duruma biraz zor olacak ama alışacak inş...

hafta sonları kalabalık oluyor Üküdar arabalar bir yandan,insanlar bir yandan yürümek zorlaşıyor...



yolda şeker istedi aldık ama saçı yüzü heryeri yapış yapıştı:))Biraz daha dolaşıp eve çıktık.Yoruldu kuzucuklar,Akşam da pendiğe arkadaşlara gittik.Uzun zamandır görüşmediğimiz dostları görmek mutlu etti bizi.10 gibi kalktık kızlar yolda uyudu.Zehra gelince uykuya devam etti ama sevde uyandı.Onunda karnını doyurup yatırdım.Bu sırada saat 11 olmuştu tabi ileri alınınca 12 oldu birden:))Yattığımda çoktan 1,30 olmuştu.Sabah aynı tempoda erkenden kalktık.Planımızı dünden yapmıştık çünkü.Eşimin maltepede dersi vardı bizide sahile bırakacaktı...Kahvaltımızı yapıp aynı hızda çıktık evden artık ne hızsa zehranın montunu unutmuşuz evde.İnş hava çok serin olmaz dualarıyla vardık sahile...


Zehra hemen scooter a bindi.Ve babası gelene kadar da inmedi...Hava çok güzeldi üşümedik Allahtan:))bol bol deniz havası aldık.









Adalar manzarasıyla gözümüz şenlendi...

dinlenme molası verdik...



baharın güzelliği bu ufak çiçekler.Farketmek zor üstüne basıp geçiyoruz ama onlar inatla anlatıyor bize O'nu...

Yemek yaptı bol bol çim ve topraktan:)

ilk kez yiyor pamuk şekeri.İstiyordu ama almıyordum.Kırdım bu sefer bu inadımı güzelce yedi kızım.Tadına bayılmış öyle söylüyor:))
Eşim gelince önce carrefoura uğradık alınacaklar vardı sonrasında kayışdağına arkadaşlarımıza gittik.Bahçeli bir evde oturuyorlar.Çok ama çok şanslılar.Zehrayla yaşıt birde kızları var.Bol bol oynadılar bahçede hatta içeri gelmediler.Ağaç dikmişler,evcilik oynamışlar:))













Vakitlice kalkıp eve geldik malum ertesi gün okul var.Zehra hemen banyoya yapıp uyudu.Sevde de babasının kucağında uyumuş ama ondan pek umutlu değilim zira biraz geç yatıyorda kendileri:))
Bu enerjiyle yani bir haftaya daha başlıyoruz inş güzel geçer:))

6 yorum:

annesinin kuzusu dedi ki...

ahh sevilaycım bu dertten bende muzdaribim yolda giderken insanların durdurup haticeyi sevmeleri gözlerinin negüzel olduğunu söylemeleri sevimi ne kadar üzuyor bir bilsen sevim her seferinde benim gözlerim de bal rengi benimkilerde güzel değil mi demesi benim her seferinde insanlara kardeşimizin ki güzel ama ablamızın ki dahada güzel demelerim bazı dengesiz insanların inatla hala kardeşin daha güzel olduğunu söylemeleri

sevilay dedi ki...

ah canım evet aynen özellikle insanların ablasının yanında kardeşini ısrarla sevmeleri çok üzüyor onu.Kıyamam ben sevime,ne yapsak bilmiyorum ki canım ufaklıklar büyüyüne kadar işimiz zor.

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Maşallah..
Allah nazarlardan korusun..
Takibindeyim canım..
Sevgiler.

sevilay dedi ki...

hoşgeldin canım...

annekarinca dedi ki...

Ne güzel br hafta sonu olmuş. En çok bahçeli ev ziyareti kıskandırdı beni. Özledim vallahi öyle bahçeli evleri.

Birde gerçekten ben bile sinir oluyorum bebeğe yumulup ablayı unutanlara. Allah allah hiçmi çocuk büyütmemiş bu insanlar. Önce büyük sonra küçük sevilir ki gönlü kırılmasın. Bende Begüm'le yaşıyorum bazen böyle şeyleri. Hatta eve arkadaşım geleceği zaman sipariş bile veriyorum. Kesinlikle Begüm'e süpriz yumurta getir diye :) anca öyle hoş oluyor küçük sevilirken

sevilay dedi ki...

bende çok imrendim canım bahçeli eve.Haklısın selmacım ablanın gönlünü almadan başlıyorlar küçüğü sevmeye.Ya önce ablayı sevin sonra bebeğide seversiniz.