16 Mart 2012 Cuma

aksesuarlar,zehranın şahaserleri:)

Şu günlerde aksesuar alma merakım arttı:)Güneş gözlüğü,saat,kolye,çanta...özellikle de çanta ve saatlere dayanamıyorum.Her iki vitrinede saatlerce bakabilirim:))Birde ayakkabı...İtiraf edeyim seviyorum hepsini.Sevmeyen hatun varmıdır ki acep.
Bugün üsküdarın meşhur cuma pazarı günüydü.Aldım ufaklığı çıktım.Biraz erken gideyimde kalabalık olmasın dedim ama sevdenin durmayacağı hatta avazı çıktığı kadar bağıracağı hiç aklıma gelmedi:)ilk çocuk olsaydı çoktan elim ayağıma dolaşır sığınacak yer arardım.İkinci olunca rahatlık vardı üstümde:))alışverişe devam ediyorum bir yandan da arabayı ileri geri oynatıyorum sussun diye:))işe yaramadı tabi çorap alıp döndüm geri.Ağlama devam son sürat.En sonunda anahtarlık verdim eline.Bend fırına irdim ekmek almak için.Baktım ses kesildi.Uyumuş bizim hatun:)Hemen döndüm geriye.Madem uyumuş eve gitsem kesin uyanır,bende fırsatı değerlendireyim dedim.Fazla gezemedim yine.Çünkü çok kalabalıktı.Birde bebek arabasıyla olunca çok zor...Market alışverişini yapıp döndüm eve.Ama birdahaki hafta tekrar deneyeceğim şansımı:))

Dün zehraya gözlük almak için acıbademe gittik.Gözlükçümüz var orda.M. abi bizi ikna etti yeni gözlük almamamız konusunda:))Bizde ileri bir zamana erteledik sadece camları değişti.Ama hazır gitmişken ailece kendimize birer güneş gözlüğü aldık.Önce ben denedim,zehra görünce hemen başladı ''anne takma gözlük,alma kendine...''diye söylenmeye.İmdada yine M. abi yetişti onada bir tane verdi.Taktı gözüne çıkarmadı bir daha:))

bunlarda yeni cicilerim.saatlerimi çok sevdim.Güneş gözlükleride her sene ebat olarak büyüyor sanırım.:)
buda kızımın gözlüğü.ben ok beğendim.sevde şimdilik fasulye olduğundan kenardan bizi izledi:)
bunlarda kızımın son şahaserleri.her gün bir faaliyet peşinde.küçük hamur kuklaymış.büyük ise süs.
yardım almıyor.herşeyi kendisi yapacakmış.ne diyeyim bende çok müdahele etmiyorum.keyifli hafta sonlarınız olsun inş...

7 yorum:

bir kum tanesi dedi ki...

bayıldım gözlükle saatlere.güle güle kullanın

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

saatlerin hakikaten çok şık. büyük gözlükleri ben de seviyorum. pazara gitmeyeli yıllaaaar oldu. burnumda tütüyor.
zehra nın güneş gözlüğü marka falan mı? çünkü ben kızıma oyuncakçıdan alıyorum ömrü bir hafta. yani marka almaya çekiniyorum açıkçası. kaça aldığını sorabilir miyim? mahsuru yoksa.

sevilay dedi ki...

bir kum tanesi,sağol canım.

nilhancım ne mahsuru estağfirullah ama gözlükler bize hediyeydi.O yüzden fiyat konusunda pek malumatım yok.Ama markası ben x miş.Yerli üretim sanırım.Daha önceden bir tane almıştım o dayanıklı çıktı ama marka değildi,hala duruyor bu da ikinci gözlüğü.

kardeşler-nikahşekeri dedi ki...

Merhabalar,saatler çok şık,güle güle kullanın..Bende blogger anneyim,beklerim..Sevgiler:)

sevilay dedi ki...

kardeşler-nikah şekeri teşekkür ederim canım

Newyork'tan dedi ki...

Cok sIk hepsi iyi gunlerde kullanin anneli kizli:))

sevilay dedi ki...

teşekkürler şeymacım.