27 Şubat 2012 Pazartesi

hafta sonundan kareler....

Yoğun bir hafta sonunu geride bıraktık.Yorulduk ama çok keyif aldık.

Fotoğrafları tersten yüklediğim için sondan başa doğru anlatmaya başlayacağım:)
Pazar günü bizi avm de görenler bu kadın delirmiş zannederdi.O insan selinin içinde iki çocuklu bir hatun:)Eşimin iki saatlik işi vardı sonrasında arkadaşlarımıza gidecektik.Bizde optimuma geçelim dedik.Ama nerden bilelim herkesin orda olacağını:)Önce namaz kılmak için mescide indik.Asansör bekledik ama kimse izin vermeyince mecbur merdivenlere yöneldik.Bir taraftan da anons yapılıyordu.'' asansörlerde bebek arabalarına öncelik verin '' diye.Ama sanırım ordaki herkesin kulağı sağırdı.
Namazı kıldıktan sonra yukarı çıktık.Çocuklara bakmam gereken şeyler vardı.Mağazaya girdik iğne atsak yere düşmez o vaziyette.Kalabalığa rağmen alacaklarımızı aldık sonra uzayıp giden kuyruğa inat bizde takıldık:)Önümüzde iki kişi vardı ki kasa bozuldu:)Neyse inatla bekliyoruz hala bu sırada sevde huzursuzlandı sıcak ve kalabalık çocuk bunaldı...Nihayet sıra bize geldi de ödememizi yapıp çıktık.Sevdenin karnını doyurduk.D&R da kitap baktık.Sonra babamız geldi birşeyler yedik ve Zehranın uzun zamandır yapmayı istediği şeyi gerçekleştirmeye gittik.''Buz pateni'' o kadar çok istiyordu ki;en sonunda fırsat bulup kaydırabildik çocuğu:)Mutluluğu görülmeye değerdi doğrusu.






Arkadaşının doğum günü vardı hediye aldı kuzum.
Yemeği beklerken...
Sondan başa dedik ya bu kareler cumartesiye ait.Parmak kuklası yaptık.Kendisi kesip yapıştırdı.Sonra da gösterisini yaptı:))


Aktivite kitabımız bitmişti yenisini alıp hemen başladık yapmaya.Zehra çok seviyor bu tür kitapları.

Bu günde kulube yaptı salona.Pek karışmıyorum oyunlarına istediği eşyayı alıp kullanıyor tabi bana sorarak evin her köşesi dağılıyor belki ama o çok mutlu oluyor:) sıra toplamaya geldiğinde ''anne birlikte toplayalım ben çok yoruluyorum '' diyor.'' hem çocuklar bu kadar yorulmaz ki'' diye de sitemini ekliyor:))





Biz yağmurla haftaya başladık hava soğudu,hastalıktan uzak keyifli günleriniz olsun inş.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

oohh güzel gezmişsiniz, iyi gelmiştir...
duruşta hayran hayran seyrediyo patencileri ama denemeye ikna edemiyorum :)

sevilay dedi ki...

iyi geldi gerçekten aysuncum biraz yorulduk ama deydi.Zehra çok seviyor pateni çokta keyif aldı:))

BALLI LOKMAM dedi ki...

Güzel bir hafta sonu olmuş, kaymaına bayıldım iyi cesaret:)))

sevilay dedi ki...

bu kanularda cesaretine diyecek yok canım.Çok seviyor...

bırtutamkekik dedi ki...

merhabalar:)
ne hoş bir sayfa bu böyle..
blogger annelerinde gördüm sayfanızın linkini..
samimiyetiniz ile süslediğiniz sayfanıza,hayran kaldım inanın...
takipçinizim.
bende sizi bekliyorum sayfama,arzu ederseniz tabiki..
kucak dolusu sevgilerimle...