18 Ocak 2012 Çarşamba

''vakti geldi ayrılığın,ne yapsak boş...''



Üniversite yıllarına gittim yine.Çok dinlerdim nurettin rençberi.Hemde ismini dahi bilmeden...
Ne zaman yüreğime ayrılık düşse aklıma gelir bu sözler.Şimdi yine vakti geldi ayrılığın...Oysa zamanı durdurmak isterdim.Hep annemler yanımda olsun hiç ayrılmayalım.Dünyada cennet olsun...Fıtratımızda var çünkü.İlla ebediyet...
Sayılı günler gelip geçti bile.Cuma günü yola çıkıyoruz inş.Memleketime gidiyorum.Neden bu ayrılık şarkıları?Çünkü dönüşün hüznü çöktü şimdiden yüreğime...
özlüyorum velhasıl,yaşanılan zamanları anıları her şeyi...Yengecim yengeç:))geçmişten kopamayan yengeç...
Bir süre yokuz buralarda.Sevgiyle kalın inş...

3 yorum:

Nil dedi ki...

Yolunuz açık olsun Sevilay.
Her kavuşma bir ayrılığa gebe :(
Bu şarkı beni de maziye götürdü.

Newyork'tan dedi ki...

Annenlerle donuyorsun degil mi, tadini cikar Sevilay'cim :)

sevilay dedi ki...

teşekkür ederim nilhan.Evet haklısın her kavuşma ayrılığa gebe...
evet şeymacım annemlerle dönüyoruz inş doya doya çıkartacağız tadını.