12 Ocak 2012 Perşembe

annem babam yanımda:)))

Vuslata ramak kalan zamanlar çok değerlidir benim için.Hiç bitmesin isterim.Kavuştuktan sonra başlar çünkü ayrılığın hüznü...
Neden böyle bir giriş yaptım çünkü annem ve babam yanımdaVe ben onları beklerken çok mutluydum.
Taaa kurban bayramında yaptığımız planın ilk kısmını gerçekleştirmek için geldiler.Seferler iptal olur mu olmaz mı,rüzgar diner mi diye diye bekledim günleri...Çok mutluyum çok...ama ne zaman onlarla birlikte olsam vücudum kendini bırakıyor yine hastalığın sinyallerini almaya başlıyorum.Her tarafım ağrıyor.Sanırım yanımda birilerinin olduğunu anlayan hücreler direnmekten vazgeçiyorlar:)inş hasta olmamda rahat rahat vakit geçiririm...
İkinci aşamasında inş bursaya beraber gideceğiz.Zehranın ağzı kulaklarında.Bu hafta nasıl geçer bilmiyorum.Tabi inş hava muhakefetinden dolayı seferler iptal olmaz:))
Üçüncü kısmında ise sakarya/kuzuluğa gideceğiz inş.3 günlük kaçamak.Eşim öğrencilerini kampa götürüyor bizde peşinde:)
Keyifli hafta sonlarınız olsun inş tabi bizimde:)))

3 yorum:

yaruze... dedi ki...

Gözün aydın Sevilaycım,ohhh tadını çıkar güzel günlerin.
Sevgiler...

Deli Anne dedi ki...

Gözünüz aydın Sevilayım.. hoş gelmiş safalar getirmişler:)

sevilay dedi ki...

sağol gönülcüm bol bol tadını çıkartıyorum:)
teşekkürler müminecim:)