12 Eylül 2011 Pazartesi

okulun ilk günü



uzaktan arkadaşlarını izleyen zehra.


başta herşey yolunda görünüyordu...




Gayet güzel töreni izledi...


Sonra musluklar açıldı:)

Anne karşısına oturunca sustu.


Bugün okulun ilk günüydü.Sevde sayesinde uyuyamayan anne 7.30 ta ayaktaydı.Tüm aile güzel bir kahvaltı yaptık.Zehra hariç.Biraz nazlandı okula gitmemek için.Anne sonra gidelim biraz evde kalalım türünden cümleler sarfedildi.Sonrasında anneanne,dede,sevde,ben ve zehra yola koyulduk.Okul bahçesine girdiğimizde müzik karşıladı bizi.Her taraf balonlarla süslenmişti.Ana okulu kısmına geçtik.Zehra oyun bahçesini uzaktan seyretti.Öğretmenlerin yoğun ısrarlarını kararlı bir şekilde reddetti.Senayı bekliyordu çünkü.Tören için ön bahçeye çıktığımızda öğretmeninden balon isteyerek bizi şaşırttı ve biraz da sevindirdi.Ben sevdeyi emzirmek için arabaya doğru giderken sena göründü.Tekrar bahçeye geldiğimde zehraların sınıfı toplanmıştı.Zehra da en önde töreni izliyordu.Beni görünce yavaş yavaş suratı asıldı ve bir süre sonra musluklar açıldı.Anne seni özledim nidaları devam edip durdu.Beraber sınıfa gittik.Yanımdan ayrılmadı.Elimi hiç bırakmadı.Sınıfta karşısına oturdum.Pasta yediler.Rehberlik öğretmenlerinin yemekhanede toplantısı vardı velilerle.Oraya gitmek için zehrayla konuştum.O da gelmek istedi.Aklıma fotoğraf makinesi geldi,hemen öğretmenine verdim onu almak için geri geleceğimi söyledim.Kabul etti.Toplantıdan sonra sınıfın dışında bekledim.Ses yoktu.Bir süre sonra oynamak için bahçeye çıktılar.Zehra beni gördü ama yanıma gelmedi.O sırada tekrar ikinci emzirme molası verdim.Döndüğümde artık dağılıyorlardı.Zehra senadan ayrılmak istemeyince hep beraber bize geldik.Oynadılar.Yarın için zehra benden söz aldı yine onun yanında durmamı istiyor.Alışınca gidersin diyor:)Bakalım yarın yine tüm aile okul nöbetindeyiz:))

3 yorum:

yaruze... dedi ki...

Herşey yoluna girecek hiç merak etme.Allah yardımcınız olsun Sevilaycım...

Deli Anne dedi ki...

İnmşaallah alışır Sevilay'ım.. böylesi tüm aile için daha iyi olur.. Sen bebekle daha rahat ilgilenirsin, ki büyük çocukların yanında hakkıyla ilgi gösteremiyor insan bebeklere oysa onların daha çok ihtiyacı var belki, hem Zehra sıkılmaz, hem sen de azcık dinlenmiş olursun ..

sevilay dedi ki...

amin gönülcüm.İnş temennimiz bu.

canım bizde bu niyetlerle başlattık.Ama inş bu sefer alışır.