4 Nisan 2010 Pazar

Son birkaç gündür oldukça yoğunuz.Perşembe günü arkadaşlarla nautilusteydik.Zehra bol bol oyuncaklara bindi.Koştu mısır yedi.Yani çok eğlendi.Ertesi gün,eşim okuldan gelince Kadıköy'e gittik.Bana bot bakmaya.Aslında seneye sezon sonunda almayı düşünüyordum ama arkadaşın çok uyguna aldığını görünce kaçırmadan bende alayım dedim.Yağmur çamur demeden çıktık yollara.Nisan yağmurunda ıslandı minik kızım.Yolda köpek sevdi.Birkaç mağaza dolaşıp hemen senalara geçtik.Orda da bir güzel oynadı.Ertesi gün Üsküdar'ı dolaştık.Teyzemizin bebişine ciciler aldık.Pestilimiz çıkmış vaziyette eve geldik.Tam zehrayı uyutup ütülere koyulmuşken,telefon yine arkadaşlar aradı dışarı çıkalım diye.Zehra kalkar kalkmaz carrefoura gittik.Çocuklar için çok güzel oyun alanları yapmışlar.Esat ve zehra bol bol eğlendi.




babasıyla havuz keyfinde:)Ama eminim ki eşim zehradan daha çok eğlendi:)

çirkin kızım helikopterde:)
neye şaşırdığını bilmiyorum...

anne kız tren keyfi yapıyoruz:)
oyun alanının içinde pandayla dolaştılar.Yine en çok keyif alan eşim oldu.Çok fazla jeton almışız.Akşam namazını kaçırmayalım diye hepsini bitiremedik.Bir daha yol göründü anlaşılan oraya:)

1 yorum:

New York'tan dedi ki...

Alisveris merkezleri her yasa hitap ediyor :) bizde baba ogluslarla oyun alaninda bende magazalari geen oluyorum :)