27 Nisan 2010 Salı

2,5 yaş kontrolü

Bugün doktor kontrolümüz vardı.Zehraya bir gün önceden başladım anlatmaya.Doktorun neler yapacağını.Sabah gitmek istemedi.Bunda sabah uyuyamamasının da etkisi vardı tabi.Oraya gittiğimizde her zamanki gibi yine bekledik.Zehra ikide birde doktorun kapısına gidip anne ben doktora giricem deyip durdu:)Neyse sıra bize geldiğinde girdik.Sorunsuz bir şekilde kontrolümüzü olduk.Hatta zehra hiç huysuzlanmadı bile.Benim akıllı kızım:)Boyu çok uzamış zehranın 98 cm olmuş.Kilosu da 13.300 gr.Doktor kilosunun yaşına göre normal olduğunu ama boyu uzun olduğu için zayıf göründüğünü söyledi.Zaten iştahında herhangi bir sorun yaşamıyoruz çok şükür.Sebze,et,süt,yumurta,balık,tavuk,meyve herşeyi yiyor:)Aşımızı da olduk bir güzel.İnş diğeri 4 yaşında.Onun dışında hiç bir problemimiz yok çok şükür.Yalnız zehra yamuk basıyor.Onu sormayı unuttum.İnş bir ara onun içinde gideriz.Bir de göz doktoruna gitmemiz gerekiyor.Benim ve eşimin göz problemimiz var.Geçen sene kontrole gittiğimizde zehrayı da bir yıl sonra getirmemiz gerektiğini söylemişti.Şuan için herhangi bir sıkıntı görünmüyor ama ihmale gelmez.

0 yorum: