2 Mayıs 2009 Cumartesi

uzun zaman oldu...


Bloğa yazmayalı epey zaman oldu.Bir haftadaır şehir dışındaydım.Teyzemizi evlendirdik...Döndüğümde de bir yığın iş beni bekliyordu,malum sınav dönemi...kendimi büyük bi temponun içinde buluverdim...Tabi evin işleride almış yürümüş:)daha yeni kendime gelebildim...

Bizim minik melek te artık abla olma yolunda hızla ilerliyor.Bir buçuk yaşımızı da bitirdik çok şükür.Dün aşımız vardı.Gelişimimizde elh çok iyi.12,500 kilo,88 cm iz:))Zorla yemek yiyen biri için gayet güzel.Konuşma serüvenimizde devam ediyor.Çoğu kelimeyi net söyleyemesede derdini yavaş yavaş anlatmaya başladı akıllı kızım.Yaramazlık yaptığında hemen beni çağırıyor telaşlı telaşlı..Bazende çağırmayıp devam ediyor yaramazlığına:)geçen gün banyoya girmiş hiç sesi çıkmıyor,yanına gittim ne göreyim çamaşır deterjanının kutusunu açmış,içinde deterjanı kupayla almış çamaşır makinesinin deterjen gözüne koyuyor:)gülmemek için kendimi zor tuttum.Şimdi güldüğümü anlasa güzel birşey yaptığını zannedip devam edecek:)neyse kazasız belasız atlattık.Ama hangi arada gördü de taklit etti hala anlamış değilim...Yaramaz kızım benim.

Bu arada artık günlük menümüzüde değiştirdik.Sabah kahvaltımızı yapıyoruz,iki saat sonra meyveli ya da sade yoğurdumuz,öğle uykusuna yatmadan önce çorbamız,uykudan sonra sebze ya da et yemeğimiz,iki saat sonra meyveli sütümüz ya da sadece meyvemiz ve son olarak ta yatmadan önce muhallebimiz...Sabah aç karınla bir tatlı kaşığı pekmezide unutmayalım tabi:)Diş sıkıntımız yine başladı gerçi bitmemişti ama...Sanırım arka azılar geliyor.Sürekli elimiz ağzımızda,Gece sık sık uyanıyoruz.Aslında diş çıkarmaya başladığından beri aralıksız uyuduğunu hatırlamıyorum zehranın.Öğle uykusunda da aynı mutlaka arada uyanıp tekrar uyutmamızı bekliyor.Alıştım artık,inş tüm dişleri çıkınca normale döneriz...

0 yorum: