25 Mayıs 2009 Pazartesi

20.aya girerken:)


Yeni bir aya daha giriyoruz,büyüyoruz güzelleşiyoruz:)Yaramazlıklarımız devam ediyor,ama bazende çok akıllı oluyoruz.Yemek konusunda hala sıkıntışıyız,kahvaltılarımız tam bir keşmekeş.Ya karışık ya da tek tek...o günkü sabır gücüme ve zehranın durumuna göre karar veriyoruz...Sevmediği yiyecekleri ağzından çıkartıyor.Olsun,yeterki sağlıklı olsun diyerek yola devam ediyoruz...Peynirden sıkıldık şu sıralar,değişik türler denesemde istemedi.Benim gibi peynir canavarı bir annesi olduğu halde:)Bugün kendi yemek istedi.Peynir tabağını önüne koydum kaşığı ile az az alıp ağzına götürdü.Bunada şükür en azından ağzından çıkarmadı:)

Konuşmalarımız yavaş yavaş artıyor,yeni kelimeler cümleler halini almaya başladı.Her duyduğu kelimeyi tekrar etmeye çalışıyor,pek başarısız olduğu da söylenemez hani:)Yaklaşık iki hafta sonra sütten kesme çalışmaları başlayacak inş.Derslerin bitmesini bekliyorum.bu arada da değişik tecrübeleri araştırıp bize en uygun olana karar vermeye çalışıyorum,bakalım hayırlısı inş kolay atlatırız...Tuvalet eğitimine başaladık ama çok başarılı olduğumuz söylenemez,tuvaleti geldiğinde belli ediyor ama oaraya gittiğimizde yapmak istemiyor.Bizde bu durumu anneanneye havale etmeyi düşünüyoruz:)Hele bir Bırsaya gidelim de alıştırırız inş:)Açıkçası çok ta zorlayıp,korkutmak istemiyorum.Vakti geldiğinde inş o da söyleyecektir elbet.

0 yorum: