18 Haziran 2012 Pazartesi

Bursa günlükleri

  Burda günler yoğun geçiyor.Ya da sevdiklerimle olunca anlamıyorum nasıl geçtiğini.Günleri karıştırıyorum.
Bugün malum babalar günüydü.Biz eşimle pek kutlamayız böyle günleri.Daha doğrusu o hoşlanmaz.Anneler günü,sevgililer günü,babalar günü...
Bursa da ise tam tersi.Herkes önem verir yani herkes derken bizim aile için konuşuyorum.Tüm günler ayrı ayrı kutlanr:))hediyeleşilir...
 Çocuklarla parktan geldikten sonra,tam sevdeyi uyutmaya hazırlanıyordum ki;babamın telefonla konuştuğunu duydum.''Tamam yarım saate hazırlanıyoruz'' dedi.İçeri girdim arayaN eniştemmiş dışarı çıkalım demiş babama.Apar topar hazırlandık.Kapıdayken ablam karşı geldi bize anneme şaşkınlıkla ''nereye gidiyorsunuz ''diye sordu:))annem şaşırdı tabi.Meğer ablamında haberi yokmuş eniştem sürpriz yapmış.Hep beraber çıktık yola.Biz avm ye gideceğimizi düşünürken kendimizi dağ yolunda bulduk.Tarihi çınara gidiyormuşuz meğer.Gerçekten güzel bir sürpriz oldu bizim için.İnkaya ya çok uzun zaman olmuştu gitmeyeli.Hem babalar gününü kutladık hemde temiz hava aldık:))















    Memleketimin en güzel yanı,suyunun bol olması.Adım başı çeşme bulabilirsiniz.Hepsi temiz ve buz gibidir.

 Yanınızda su taşımanıza gerek kalmaz.İstanbul a gelince bunun kıymetini daha iyi anladım.Çeşmeler kuru burda.Akmıyor.İlk zamanlar çok şaşırıyordum ama şimdi alıştım.O yüzden bol bol su fotoğrafı çektim:))

   İnkaya dönüşünde avm ye uğradık.Benim değiştirmem gereken kıyafetler vardı,ablamında alması gereken:))
Oldukça kalabalıktı ama Allah işimizi rast getirdi.Çocuklar fazla mızmızlanmadan döndük evmize.Abimler Yalova da olduğu için katılamamışlardı gezimize.Eve gidince onlarda geldi.Yemekler babamdandı bu sefer:)Yine keyifli bir sofraya oturduk hepimiz.Sonrasında balkonda çay keyfi.Zehra ile kuzeni yine parktaydı tabi.
  Zehra nın deyimiyle ''zıpzıp'' olan trambolinde bol bol zıpladılar.Herakşam alışkanlık haline getirdik artık.Zıplamadan duramıyoruz:)
 Yeni hafta için yeni planlar yapıp gönderdik sevdiklerimizi.Rabbim sağlık ve huzuru ekik etmesin inş.Bugünümüzü arattırmasın bize.Ve yine verdiklerinden dolayı sayısız şükürler olsu O na...herkese keyifli bir hafta dliyorum....

4 yorum:

New York'tan dedi ki...

Biz de kutlamayanlardaniz :))

Tadini cikar Sevilay ozeniyorum haberin olsun :)

sevilay dedi ki...

yalnız değilim desene:))canım çıkarıyorum doya doya inş sende TR ye gelince bol bol tadını çıkartırsın:))

ZEYNEP dedi ki...

Benim eşim de Bursalı.Hatta evlendiğim gün beni İnkaya'ya götürmüşlerdi.Nikahımdaki genç akrabalarla çay içmiştik orda,semaver ısmarlayıp.Tabi fotoğraflardan anlaşılmıyor o çınarın devasa boyutları.Herkese tavsiye ederim gidip görmelerini.Ben İzmirliyim ama Bursa'yı daha çok severim.

sevilay dedi ki...

Ne guzel Zeynepcim bursanin neresinden esın bende çok seviyorum memleketimi :)