30 Ağustos 2011 Salı

iyi bayramlar.


Güzel meleğimin ilk dakikaları:)

kardeşine alışmaya çalışan abla:)

Bayramlıklarını giyip poz verip durdu.

abla kardeş...

güzel kızım...


Bu bayram,gelen güzel misafirimizle evimiz daha da neşelendi.Bayram sabahı her zamankinden farklı olarak kahvaltıda bizde toplandık.Bir fark daha vardı ki; o da annem ve babamın ilk defa yanımda oluşları.Yani bayram itibariyle.Güzel bir kahvaltıdan sonra eşimin teyzesi geldi ziyarete.Zehra sıkıldı,kıskandı.Sürekli ilgiyi kendi üstüne çekmeye çalıştı.Verilen bayram harçlıkları,getirilen hediyeler de pek işe yaramadı.Kardeş gizliden gizliye sevildi...
Bir bayram günü de böyle geçmiş oldu.Hepinize hayırlı bayramlar diliyorum...





8 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Bebeğim haklı ama ya, birden tüm ilgiyi kaybettiklerini düşünüyorlar ki kısmen doğru da.. Çok güzel kızların maşallah Sevilay'ım.. annelerine çekmişler sanırım:)

Unknown dedi ki...

allah nazardan saklasın ne güzel bir kız bu böyle maşallah:)
iyi bayramlar

Unknown dedi ki...

Bayramlığı çok yakışmış Zehra 'ya ,yakında kardeşinin varlığına alışır...hem büyüdüğünde en iyi a rkadaşı olacak o minik eller ....
iyi bayramlar Sevilaycığım :)

sevilay dedi ki...

müminecim haklısın canım,ilgi paylaşılıyor.Zehra babasına benziyordu ama sanırım sevde bana benziyor.
sezobigü sağol canım.
ilknurcum inş ilerde iyi arkadaş olurlar.Sana da iyi bayramlar canım.

pinar dedi ki...

allahim bahtini acik uzun omurlu etsin hayirli ugurlu olsun yavrunuz masllah prensesler cook tatli 40bin kere...

sevilay dedi ki...

teşekkür ederim pınar.

ayak izleri-sevgi dedi ki...

minik prenses hoşgelmiş aramıza..bebiş güzel ama ben ablaya bayıldım.. gıdıktan bir öpücük al annesi benim için..

sevilay dedi ki...

sevgi;alıyorum gıdıktan öpücük:)sevgiler.