13 Kasım 2010 Cumartesi

tam evimize yerleştik rahat rahat oturalım derken,geciken kapılarımız geldi.Perşembe ve cuma günü berbat durumdaydık.Evi toz aldı götürdü.Biter bitmez başladık temizliğe.Her tarafı sil baştan kaldırdık tekrar.Tabi daha bitmedi.Ama ben çok yoruldum.Bahaneyle bayram temizliğinide aradan çıkardık diyeceğim ama,zaten ev pek kirlenmemişti:)Neyse bayram dönüşü gelecek misafirlerim var onlara hazırlık oldu.
Bu arada benim küçük kızım birey olduğunun iyice farkına vardı.Hatta fazlasıyla.Kıyafet,yiyecek,ayakkabı,toka vs.tüm tercihleri kendisi yapmak istiyor artık.O yüzden dışarı çıkalım dediğimde evde kısa süreli kargaşalık yaşanıyor.Kızım bu kıyafeti giy,hayır anne ben bunu giyeceğim.Genelde seçtikleri dışarının havasına göre değil de,kendi havasına göre oluyor.Soğuk havada içine badi ve çorap giymeden elbise giymek istiyor,ayağına da bot yerine yazlık ayakkabı:)Bana değil de babasına karşı daha çabuk ikna oluyor.Onun sözü daha çok dinleniyor yani:)Ben biraz yumuşak davranıyorum sanırım.
Parkta kendi yaşıtı birini gördüğünde hemen yanıma gelip,anne onun ismini sorayım mı?diyor,onayı alınca gidip başlıyor konuşmaya.Adın nı?kaç yaşındasın?bunlar giriş cümleleri sonrasında evde yaptıkları,ayşe bebeği vs...İnsanlarla konuşmayı çok seviyor.Yolda giderken başlıyor anlatmaya,birde vurguları var ki sormayın:)Yalnız biraz yarım konuşuyoruz.Yani ben anlıyorum ama herkez çok iyi anlayamıyor.Zamanla düzeleceğini düşünüyorum.Birde tuvalet problemimiz var.Kendisi mi tutuyor,yoksa başka bir problemimi var bilmiyorum ama ciddi sorun olmaya başladı.Doktoru tatildeymiş gelince inş gidip göstereceğiz bakalım.Şimdilik bizden bu kadar...

1 yorum:

New York'tan dedi ki...

Bak erkek cocuk annesi olarak hic oyle sorun yasamiyorum ben ne verirsem onlari giyiyorlar:)
Tuvalat sorunu icinde pull uplar var burada Tr de vardir eminim bez kilotlar gece giydir istersen, eger gece kaciriyorsa ciddi bir sey degildir insa ama dre gitmekte fayda var, Ahrar da cok tutuyor ben goturmesem gitmiyor abide hic oyle sorun yasamamistik.