istanbul çok sıcak.Nem oranı çok yüksek.Evde oturmak tam bir işkence.Bizde fırsat buldukça bir yerlere kaçıyoruz.İşte o yerlerden birisi polenezköy.
İş Kültür’ün Yeni Kitapları Raflarda
3 gün önce
zehra&sevde ©2008 Blog Designed by Ipiet
| Image Header Taken From Wallcoo
0 yorum:
Yorum Gönder