15 Aralık 2009 Salı

Birkaç foto...

en iyi arkadaşımız sena,birlikte çok güzel vakit geçiriyorlar.


Pazar günü balık ziyafeti yaptık.Sağolsun eşim hamsini kılçığını dahi çıkartıp ayıkladı.(Çünkü ben öyle seviyorum)Kızartmakta bana düştü:(Pek aram yoktur balıkla)ama kızım bana çekmemeiş çok şükür.Pişerken bir başladı yemeğe,oturuncaya kadar yedi.Evde balık yapamadığımızda ton balığı veriyorum,onu da afiyetle mideye indiriyoe.Bende keyiften dört köşe oluyorum tabi:)) Buda evden çıkarken ki son görüntümüz:)Bursadan geldiğimizden beri pek evde durmuyoruz.Yani akşamları çıkıyoruz ama olsun o da yeter:)






1 yorum:

New York'tan dedi ki...

Montunuz cok seker ,bayılırım mor renge:) cok cici olmus ::)
Balıgı restoranda yemesını severım evde yapmıyoruz zaten esım ıstemıyor balıklardaki civa oranı yuzunden cocuklara yedırmıyoruz yanı, zaten Tr'deki gıbı balıklarda yok burada :)