7 Ağustos 2009 Cuma

"ZOR" kızım


Gerçekten zor kızım,hele bugünlerde daha da zorlaştı.İnatçı ve inanılmaz meraklı oldu.Gece uykusu gelmeyen,gündüz uyumak istemeyen,parka hiçbirzaman hayır diyemeyen yanında dondurma kelimesini söyleyemediğimiz minik cadı bir kız işte.Ama bazen sabır sınırlarını oldukça zorluyor.Nasıl davranacağımı bilemediğim zamanların sayısı o kadar çok ki;Enerjisini atması için hergün parka götürüyoruz ama sonuçta bitkin olan biz,gayet enerjik olan o : )Sürekli farklı şeyler istiyor bir oyuna odaklanma süresi çok az,daldan dala atlıyoruz sürekli.Sürekli yeni oyunlar geliştiriyoruz.Bu günlerde tam bir şarkı tutkunu oldu.Bildiğim bütün çocuk şarkılarını söylüyorum,yetmediği yerde kendim besteliyorum:)Uykuya dalmadan önce hangisini istiyorsa onu söylüyoruz.İşte onlardan bir tanesi;

Annem bana bir bebek aldı

Yanakları al aldı

Gözleri boncuk mavi,

Saçı da kumraldı.

Ben bebeğimi çok severim

Şekerle beslerim.

Yaramazlık yapınca

Kulağını çekerim.....


Böyle devam ediyor.Bakalım daha neler öğrenecek benim güzeş kızım...

0 yorum: