22 Mart 2009 Pazar

haydi diş fırçalamaya:))






Minik kızım büyüdü artık fırçalamaya başladı.Bursaya gittiğimizde ona marketten güzel bir diş fırçası aldık,zaten fırça hastası olan melek onu artık elinden hiç bırakmıyor.Tabi sadece yemek sonrası eline veriyorum:))



Bu arada gelişimimiz son sürat devam ediyor...Katı gıdalarda çok fazla problem yaşıyorduk bu beni çok üzüyordu,ama zamana bırakınca zaten kendiliğinden alışıyor.Şimdi çok şükür daha iyiyiz.Üstteki köpek dişlerimiz çıktı,şimdi alttakileri bekliyoruz...Artık yavaş yavaş cümle kurmaya başladık.Anlatmak istediğini cümleyle ifade etmeye çalışıyor.Bu da beni çok sevindiriyor tabiki.Birde artık tek başımıza yatıyoruz...zaten hep tek yatıyorduk ama şimdi odamızıda değiştirdik...Bana göre geç bile kaldım ama neyse ki sorun yaşamıyoruz...



O kadar çabukm büyüyüp gelişiyorlar ki,takip etmekte zorlanıyorum.Ama beni en çok mutlu eden güzel kızımın ilk yaptığı herşeyi görebilmem...İlk gülüşü,ilk dişinin çıkması,baba-anne demesi,emeklemeye başlaması,ilk adımı...ve daha pek çok şey.Şükürler olsun rabbime ki tüm bunları yaparken hep yanındaydım bu tarif edilmez bir mutluluk...Güzel kızım seni çok seviyorum...

1 yorum:

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Ohh ne güsel ya :) herşeyin yollunda gittiiği bir yazı okumak çok keyiiif verici.

Ayrı yatmaya bizde yazın başlıycaz inş. siz halletmişsiniz ip uçlarını alalım :)