31 Aralık 2011 Cumartesi

keyifli cumartesi

Kızlarımla keyifli birgün geçirdik bugün.Havanın puslu duruşuna rağmen attık kendimizi dışarıya.Öyle çok alternatifimiz yok tabiki,zehra ben,bebek arabası ve sevde...Bu dörtlünün sokakta hareket alanı kısıtlı.Zira biryandan arabalara bakıp bir yandan çocukları kontrol etme gücüne henüz sahip değilim.O yüzden kendimizi fazla zorlamadan istikametimizi parka çevirdik.Aslına niyetim önce markete gitmekti ama zehranın fikri benimkisine üstün geldi.Sabahın erken saati olması itibariyle kimsecikler yoktu.Attık kendimizi oyuncaklara.Zehra bir oraya bir buraya koşturup durdu.

Zehranın favorisi...











Biz böyle koşturup duruken sevde hanımda arabasında etrafi seyretti...Dönüşte markete uğrayacaktık kızıma yeni yapbozlar almak için ama yağmur çileştirmeye başlayınca evin ordaki marketten meyvamızı alıp eve gittik.



Sevde yolda uyudu ama kısa sürdü.Bugün doğru düzgün yatmadı.Az önce tekrar uykuya daldı ama ne kadar uyur bilmiyorum.Diş sıkıntısı başlamış olabilir.Zehra da çok yorulduğu için mızmızlığı üstünde.Dışarda keyif aldık ama evde durumlar değişti.Yine sabrını sonuna kadar muhafaza etmeye kararlı anne mutfağa girip hamur mayaladı.Hemen atiştırmalık yukarıdaki peynirli sıkmalardan yaptı.

Zehrayı akşama kadar oyalamak çok zor oluyor.Tv izlemesinide çok istemediğmden çeşitli oyunlar bulmaya çalışıyorum.Az önce kağıt,yapıştırıcı,cetvel ve kalemleri kullanarak bana hediyeler hazırladı.Şimdide yukardaki yapbozu yapıyor.Bunu öğrendi yenilerini almam lazım...Keyifli hafta sonları ve güzel bir yıl diliyorum hepinize...sağlık ve huzur ile...

30 Aralık 2011 Cuma

güzel kızlarım

Dünyada bundan daha güzel bir mutluluk var mı?çoğu zaman yetişemiyorum,gönlümden daha fazlasını yapmak geçiyor sizin için ama bedenim çok müsade etmiyor yoruluyorum.Ama sizi çok seviyorum.




27 Aralık 2011 Salı

sevdenin emzikle savaşı. ve aşı...

Sevdemizin aşısı vardı bugün.4 ay su gibi akıp geçti ben hiçbirşey anlamadım.Hemşire diğer ay yavaş yavaş ek gıdaya başlarız deyince uyandım birden.Eski anne olsaydı şimdiden tüm internet sayfalarını dolaşmış hangi ay ne yapılacak hepsini öğrenmişti:)ama şimdi durum farklı.Daha rahat hatta fazla rahat:)bir anne modeli var.ama seviyorum ben bu halimi.Tabi kendimi fazla bırakmama koşuluyla.Zehra da ben mi çok pimpirikliydim yoksa zehra mı çok hassastı bir türlü kavrayamadım.Gerçi çocukların fıtratları çok değişik oluyor.Yani doğumdan itibaren farkettiriyorlar kendilerini.Sevde allaha çok şükür rahat bir bebek.Zehra da rahattı ama uyku sıkıntısı vardı.Sese çok duyarlıydı,eğer dış koşullarla uyandırılmışsa yanına yaklaşılmazdı vs...Hala uyku sıkıntısını yaşarız.Gece hiç kalkmasam en az iki kere ayaktayım.Gerçi kardeşinin etkisi büyük.İnş zamanla düzelecek yavrum...
Neyse sevdeye geri dönelim.Aşıya gittik kızımla.Karma ve pnömokok yapıldı.Karma canını fazla yakıyor ama yine iyi idare ettik:)kilomuz ve boyumuzda gayet güzel.
kilo;7.600 gr
boy: 64 cm

işimiz bitince tekrar taksiye binip eve geldik.Yarım saat sonra da zehra geldi babasıyla.Eşim tekrar çıktı biz de kızlarımla kaldık.Sevdeyi yatırıp yemek yapmaya girdim mutfağa.Sabahtan çoğunu halletmiştim zaten pek birşey kalmamıştı.



Ailece sebzenin her türlüsünü severek yeriz.Bu da favori yemeğimizdir.Fırında beşamel soslu karnabahar.Çok lezzetli oluyor.Evlendiğimde kayınvalidemden öğrenmiştim...
Havalar soğudu malum.Ortalıkta hastalık kol geziyor.Okula giden iki birey olduğu için evde bize bulaşması da çok zor olmuyor.Ama allaha şükür hafif atlatıyoruz.Hergün zehraya taze meyve suyu sıkmaya çalışıyorum.Portakal,havuç ve elma karışımı.Sabahları da aç karınla bir kaşık pekmez içirip gönderiyorum okula.
Son olarak sevde hanımın emzikle savaşı var.Bunu tam yarım saat yaptı.Ama çok uzun olduğu için sonunu ekleyebildim sadece.Hastalıklardan uzak sağlıklı günler diliyorum hepinize...


video

25 Aralık 2011 Pazar

hafta sonu...

Ucundan kıyısından yakalamaya çalışıyoruz hayatı..Çocuklarımızın varlığı herşeyi daha kabullenebilir yapıyor sanırım.Görümcemleri yolcu ediyoruz salı günü.Acısını yüreğine gömüp gidiyor.Bizde devam ediyoruz kaldığımız yerden...
Bugün ailece dışarı çıktık.Çoook uzun zamandır yürüyüş yapmamıştık birlikte.Arabayı otoparka bırakıp dolaştık üsküdarda.Hava güneşli ama çok soğuktu.Uzun zamandır almak istediğim çizmeleri aldık,tabi zehra durur mu onada bir tane aldık.Botları küçük geliyordu denk geldi.Yarın yeni çizmelerini giyme hayaliyle uyudu:)





hafta sonu olması münasebetiyle eşim kahvaltıda evdeydi.Bu ekmekleri çok yapardım eskiden.Özlemişim.Hem pratik hem çok lezzetli oluyor.


Dayanamayıp bir de kek yaptım.Tarif burdan sevgili şeymadan aldım:)Çok lezzetli oldu.Portakallı kek.İyi geldi bana.





babamızı otoparkta beklerken...



kuşlardan korkan kızım:)











uzun zamandır havuzlardan uzak kalmıştı.Özlemiş yavrum.Oysa eskiden üsküdara her indiğimizde mutlaka havuzun kenarına oturup seyrederi suyu.Şimdi pek mümkün olmuyor.Zamanımız kalmıyor.İnş yaza artık...
Herkese keyifli haftalar diliyorum...

20 Aralık 2011 Salı

yerli malı etkinliği...






Bebeğimizin hastanede oluşu bizi fazlasıyla üzdü,ama diğer yandan da hayat devam ediyor.Özellikle çocuklar için.Kendi dünyalarında yaşıyorlar.Yanlarında kıyamet kopsa bile,ne oyunlarından vazgeçerler ne de hayallerinden...Çocuklar çünkü.
Zehramın yerli malı haftasıyla ilgili etkinliği vardı bugün okulda.Oraya davetliydik.Bizde elmalı kurabiye yaptık.Çok güzel oldu.Şiirlerini okudular,yaptığımız yiyecekleri yediler.Birlikte güzel vakit geçirdik.
Bizde okulda kutlardık bu haftayı.Herkes evden yiyecek getirirdi.Beraber yerdik.Bir de meşhur sözümüz vardı ''yerli malı yerli malı,herkes onu kullanmalı:)''Güzel günlerdi.Çocuk olmak çok güzeldi.Şimdi evlatlarımla yaşayacağım inş tekrar aynı duyguları.Anne olmanın en keyifli yanı bence bu.Çocuğunuzla beraber tekrar büyüyorsunuz.Herkese keyifli günler diliyorum vesselam...

14 Aralık 2011 Çarşamba

netten alışveriş,,,sevdem...



İnternetten alışveriş eskiden çok tercih ettiğim birşey değildi.Alacağım ürünü görmem,dokunmam,denemem gerektiğini inanırdım.Ama zaman içinde fikrim değişti.Yavaş yavaş ürünler almaya başladık eve.Her yeni üründen sonra güvenimiz daha da arttı.
İlk aldığımız ürün fotoğraf makinesiydi.Sonra elektrikli soba,oyun parkı,saat,panduf,terlik ve son olarak ta ayakkabı.Ayakkabıyı nasıl aldım bilmiyorum.Kahverengi babet istiyordum.Üye olduğum bir site var sürekli takip ediyordum orayı.Denk geldi.Modeli çok güzeldi.Deri olması daha da güzeldi.Ama en güzeli fiyatıydı.Piyasa da 100-150 TL arası değişen ayakkabıyı ben 30 TL ye aldım.Dün elime geçti.Hala tereddütüm vardı numara konusunda.Ama deneyince o da ortadan kalktı.Kendi kendime sevindim:)Eşimde mutluluğumu görüp o zaman birde çizme bak kendine dedi:)Yanlış anlaşılmasın ihtiyacım olduğu için.Yoksa site site gezip alışveriş yapmak bana göre değil.İsraftan kaçınmak lazım.İnş kendime göre bir de çizme bulurum:)




Bıdığımın fotosunu da sıkıştırayım araya büyüyor meleğim.Ama ben anlamıyorum ikinciler böyle oluyor sanırım.Sevgiyle kalın...

12 Aralık 2011 Pazartesi

Bir kitap tavsiyesi



Geçen sene eşimin öğrencisi timaş yayınevinden bir dizi kitap hediye etti zehraya.Ama okuma fırsatı bulamamıştık zehranın yaşı için uygun değildi.Bu sene başladık okumaya.Allah'ın isimlerini öğreniyorum kitap serisi çok hoşuma gitti.Allahın isimlerini hikayelerle anlatıyor.Her isim için ayrı bir hikaye.Akılda kalıcı,resimleri canlı...İsimleri hikayelerle bütünleştiriyorsunuz unutmanız çok zor oluyor.(Allah unutturmasın isimlerini bize)bence kütüphanede olması gereken kitaplar.Herkese tavsiye ediyorum...